четверг, 29 ноября 2012 г.


Мені не сказавши мене оженили!


Останні два місяці у Житомирі не стихає суспільне хвилювання з приводу чуток про закриття  з 1 січня 2013 року дитячої поліклініки на вулиці 1 Травня.
Саме в жовтні лікарям міських медичних закладів було запропоновано підписати листи-повідомлення про ймовірну зміну умов праці.
Матері міста двічі пікетували під стінами міської ради, писали звернення до представників влади – але жодного обґрунтованого пояснення , які ж зміни відбуватимуться у галузі медицини в місті найближчим часом не отримали.

Наталя Бобровницька, мама
«Ми вже намагалися виходити…не намагалися, а виходили на вулиці міста, але, в принципі,  це поки що результатів ніяких не дало.»

Разом з тим, розмови про ліквідацію педіатрії і запровадження інституту сімейної медицини викликали такий резонанс у суспільстві, що представники ГО «Я-мама!» ініціювали громадські обговорення на тему «Реформування системи охорони здоров'я в Житомирі» за участю заступника мера та керівника міського управління охорони здоров’я, які ті в свою чергу всіляко намагалися саботувати.

Наталя Боровська, депутат Житомирської міської ради, керівник ГО «Я-мама!»
«Моє було бажання, як депутата Житомирської міської ради, як голови громадської організації «Я-мама!» зробити діалог між громадою і  представниками влади // переговорила особисто з Бочківським – це заступник мера, з Борщівським – це керівник управління охорони здоров’я, Башек… особисто запросила на громадське обговорення тієї ситуації яка відбувається з поліклінікою на 1 Травня // в понеділок в обід ще всі мені підтвердили…всі троє підтвердили, що вони прийдуть, і уже буквально через 1 час ми побачили на сайті міської ради про…оголошення обговорень реформ медицини, але зовсім не той захід, про який говорили ми раніше. По-перше змінили час, змінили день, і зробили все для того, щоб громадськість якнайменше дізналась, що відбудеться такий захід.»

Більше 250 житомирян зібралося у міському палаці культури. Вислухавши та занотувавши запитання з залу, голова міського управління охорони здоров’я не очікувано запропонував присутнім екскурс по законодавчій базі та статистичний огляд стану медицини у світі та Україні, зокрема, підкріплюючи свою розповідь трансляцією слайдів на екрані.
Лише коли представники громади закликали завершити лекцію і надати конкретні відповіді на запитання пан Борщівський завірив, що без рішення міської ради ніхто ніякої реформи у місті не почне, і порадив людям зі своїми запереченнями та побажаннями звернутися до депутатів.

Віктор Борщівський, голова Житомирського міського управління охорони здоров’я
«З першого січня реформ не буде…з першого січня нічого не зміниться…і якщо і будуть реформи, то ці реформи будуть розпочаті лише після відповідних рішень сесій  міської ради»

Наразі громада Житомира не довіряє заявам голови міського управління охорони здоров’я. В місті вважають, що саме він ініціював створення робочої групи, яка нині розробляє стратегію реформування медицини у Житомирі. Пан Борщівський є співвласником приватної клініки «Медибор», а саме вона в разі запровадження інституту сімейної медицини стане у місті монополістом у сфері надання консультацій вузькими спеціалістами.
З проханням захисту від свавілля чиновників та надання достовірної інформації щодо термінів та етапів реформування медицини у Житомирі  люди написали колективні звернення до міністра охорони здоров’я Раїси Богатирьової та депутата Верховної Ради Геннадія Зубка.

Комментариев нет:

Отправить комментарий